תוכן זמני

כרטיס ישיבה לימים נוראים. בית הכנסת "קול יהודה", תל אביב.

נמכר לפני כ 40 שנה בתקופת הימים הנוראים בימים בהם בנימין זאבי ז"ל היה הגבאי במשך שנים רבות ולאחר מכן מאיר מתנה ז"ל היה האחראי.

תודה לחברי הקהילה על שיתוף זה ואחרים.

שנה טובה

שכונת ביצרון, בית הכנסת "מגן דוד"

תודה לאירית כהן על המתכון

מצרכים

1 חבילה קמח מצה
1 חבילה ק. תפוא״ד
1 שקית סוכר וניל
1/2 1 כוסות סוכר טחון
3/4 כוס שקדים טחונים
1/4 כוס קוקוס
1/2 כפית קינמון
1/2 כפית חוואג לקפה (לפי הטעם)
4 ביצים שלמות
1 חבילה וחצי מרגרינה מומסת (שיהיה נוזלי) (375גר)
3 כפות שמן

אופן ההכנה:
לערבב את כל החומרים בתוך קערה עד שמתערבב.
להכין עיגולים ביד וללחוץ עליהם קצת. לאפות בתנור בחום 150 מעלות כ30-40 דקות, לבדוק אם זה נאפה מתחת לעוגיות, להזהר לא לשרוף אותם
שיהיה לכם בתיאבון

תודה לגליה אביני על המתכון

מצרכים
10 שיני שום שלמים
2-3 כפות שמן
2 עגבניות מרוסקות
מלח לפי הטעם
1תפוח אדמה חתוך לקוביות בינוניות
3 כפות רסק עגבניות
דגים איזה שרוצים
(אני ממליצה על אמנון או לברק ואם שמים מקופסא אני ממליצה על דג מקרל)
החוואג' שלי הוא
100 גרם כמון
100 כורכום
20 גרם פלפל שחור לערבב

אופן ההכנה:
לטגן מעט את השום וחצי כפית מהחוואג' (כמה שניות) להוסיף את העגבניות לבשל עד שיהיה כמו ריבה, מוסיפים תפוחי אדמה והדג (אם שמים דג מהקופסה להוסיף בסוף הבישול) אחרי שהדג מוכן מוסיפים רסק עגבניות כף חוואג' כוס מים לא יותר ומלח.
לבשל על אש קטנה עד שהדג ותפוחי האדמה מוכנים
בתאבון, ובהצלחה

אוסף תמונות וסרטונים מפעולות הצופים בעדן.

תודה לשלום יוסף על עריכת ושיתוף הסרט.

www.youtube.com/watch?v=ehjNF3G6j3U

[fbalbum url="https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1600577946644397.1073741838.285725784796293&type=1&l=9033f60aaa"]

"יום לימודים ארוך" – מספרת : רחל אהרוני

www.youtube.com/watch?v=GMWADLQJoyU

תודה לבית מורשת עדן על השיתוף

סליחות – אלול תשע"ז.

 

httpv://youtu.be/5rRJDhf3Ido

 

תודה לגבי דוד על השיתוף

בס"ד
מוקדש לעילוי נשמת יאיר סאלם. ת.נ.צ.ב.ה
קהילת עדן

FREE
VIEW